Dagens Quinna


Dagens Quinna går till Mark Whispering Wahlberg. Mark har alltid varit en av de skådespelare jag tycker allra minst om. Jag började iochförsig inte tycka aktivt illa om honom innan jag såg The Happening, men jag kan inte säga att jag gillade honom innan. Mannen låter som om han försöker viska även när han skriker. Troligen sa någon åt honom när han var liten att man låter ascool när man viskar, men det är ju inte sant. Sedan så förstörde han också en av spelvärldens överlägset hårdaste hjältar, vid sidan av Duke Nukem och Gordon Freeman med flera, nämligen självaste Max Payne, en film som hade kunnat blivit bra om tillexempel Clive Owen fått huvudrollen.

Nå, det är ju inte bara Mark Wahlbergs usla skådespeleri som idag ger honom titeln Dagens Quinna, utan istället så är det för att han gråter ut i Daily Star om att han tycker att David Beckham och hans anorektiska fru ska flytta från Los Angeles. Tydligen så har de dragit med sig mängder av paparazzis, något de inte hade där förut och något som Storviskaren tar klart avstånd ifrån. Han avslutar även intervjun med ett klatschigt "and we don't want your soccer either". Bra där Mark att du verkligen sätter ner foten och berättar för världen vad hela Los Angeles vill ha. Uppenbarligen så är det ingen som är intresserad av fotbollen han för med sig, det är väl därför ligan fått sig ett gigantiskt uppsving sedan han kom dit. Missförstå mig inte, personligen tror jag inte att David Beckham skulle kunna slå en bredsida rätt ens om hans liv så hängde på det och han kommer förmodligen hamna bland dagens quinnor i framtiden även han, men faktum är att han har varit en kraftigt bidragande orsak till att folk ens vet vad fotboll är i USA numera. Och att gå ut i tidningarna och kräva att han flyttar pågrundav orsaker som han egentligen inte kan rå över alls, jag tvivlar faktiskt på att syskonen/makarna/idioterna Beckham faktiskt VILL bli följda av trehundra fotografer var de än går, det är faktiskt hysteriskt gnälligt och det gör att Mark Wahlberg idag förtjänar Dagens Quinna. Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0