Tjena Kineser!

När man trodde att man inte kunde bli glad av att läsa tidningarna längre, kanske mest för att jag läser aftonbladet och expressen och då mest bara deras förstasidor eftersom sporten har egna bilagor nu för tiden, så kommer detta:

Kineserna har insett problemet med kvinnliga parkerare.

Folk gnäller ofta på mig för att jag hävdar att kvinnor kör bil lika dåligt som stockholmare och göteborgare. Tja, tydligen håller Kina med mig. Och det är väl som de säger i reklamen för kinapuffar: En miljard kineser kan inte ha fel. Iochförsig så är det väl i det fallet mer som att jämföra med "en miljard flugor kan inte ha fel, ät skit!", men ändå. Enligt kineserna beror bygget av ett parkeringshus med extra breda parkeringsplatser på kvinnors "annorlunda känsla för avstånd" och när man ser filmer som denna förstår man faktiskt varför. Räkna hur många försök kvinnan gör och sedan hur många försöka mannen tar på sig. Jag vilar mitt fall.


Kommentarer
Postat av: Lady Delight

Allvarligt talat, jag har inte ens körkort och jag blev förbannad på henne :D

2009-12-29 @ 13:41:17
URL: http://www.ladydelight.devote.se
Postat av: anna

sånt där parkeringshus va ju jätteroligt, jag förstår inte vad dom får allt ifrån. men i somras när vi hade lust att trycka upp klisterlappar där det stod nåt i stil med "lär dig parkera din fåne" så va ju dom flesta karlar

2009-12-30 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0