Dagens Ägg

Dagens Ägg går otvivelaktigt till den här snubben. Att vara 40 år gammal, tända på en raket och sen när den inte avfyras gå fram och luta sig över den för att se vad som är fel... Jag finner inte ord hur otroligt jävla korkat det är. Är väl lite tråkigt för honom att han måste ha emaljöga för resten av sitt liv, men jag har sjukt svårt att sympatisera med en sådan människa. Det är för i satan sprängmedel vi leker med varje nyår och det bör behandlas som sådant. Nej, dagens ägg... Jag hoppas verkligen att du lärde dig något idag.
Bloggandet blir lite lidande nu över jul/nyår på grund av vad jag antar att man kan kalla en semester, men håll ut! Om några dagar blir det bättre kvalitet och frekvens på inläggen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Jag läste om honom i morse, och jag sa högt till min omgivning: Hur fan kan man va så dum i huvudet? De muttrade nåt om att jag borde visa medlidande istället, men vissa människor går det bara inte att tycka synd om, tycker jag.

2010-01-02 @ 14:48:43
URL: http://elinhittarhem.blogspot.com
Postat av: Lady Delight

Alltså... Hoppas det gjorde ont...!

2010-01-06 @ 05:05:04
URL: http://www.ladydelight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0