Mästarnas Mästare

Här skulle det vara en bild, men det blev det inte!

Idag drog alltså den enda dokusåpan som man får titta på med hedern i behåll igång. För er som inte har någon koll så är alltså Mästarnas Mästare ett program där SVT låter 11 stycken världsmästare, exproffs, världsrekordhållare och andra stora idrottspersonligheter tävla mot varandra. Det jag tror kommer överraska mig mest i år är nog att jag tror att jag kommer börja gilla Tomas Brolin. Av någon anledning har jag aldrig gjort det tidigare, men vi får se. Medlemmarna är iår:

Agneta Andersson - kanot
Tomas Brolin - fotboll
Tomas Gustafson - skridsko
Stefan Holm - höjdhopp
Tomas Johansson - brottning
Louise Karlsson - simning
Ulrika Knape - simhopp
Armand Krajnc - boxning
Catrin Nilsmark - golf
Åsa Sandell - boxning
Patrik Sjöberg - höjdhopp

Ett bra startfält. Patrik Sjöberg verkar vara en sjukt jobbig människa, men vi får väl se hur framtidens program går. Om ni inte vet vad jag pratar om så titta på SVTplay.se och om ni kan få tag på säsong ett via internet så är det klart värt att kolla den också. Alla dessa deltagare har någon gång kvalat in som Dagens Hjälte här, vi får se om någon gör det än en gång under den här programserien.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du var inte för sent ute! Jag tar ditt Z, skitbra skitbra skitbra, tack tack!



Men du. Jag väntar på nästa inlägg! Kom igen nu.



;)

2010-01-17 @ 20:10:45
URL: http://elinhittarhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0