Två/tredagars

Eftersom jag nu kommer gå in i en kraftig alkoholperiod på ungefär 40-48 timmar, för att jag måste representera maskinsektionen på LTU på ett värdigt sätt tydligen, och eventuellt då behöver söndagen för att återhämta mig på, så kommer jag att lägga upp filmklippet jag nämnde i föregående inlägg. Ni vet, det där med den korkade norrmannen som JK-anmälde Magnus Uggla och sen påstod att han minsann hade hur mycket humor som helst, det var bara det att det inte var roligt. Och det kan man ju kanske hålla med om. Att damma av över 40 år gamla låtar och göra sämre versioner av dem är ju aldrig kul. Men en anmälan? Jag vill bara citera Steve Hughes (från inlägget "Lite Humor") i sådana lägen. "So what if you're offended? Nothing happens!". Så här kommer lite norrmän som totalsågar danskar:


Hysteriskt roligt för att det är sant. Här är samma "danskar" när de presenterar ett inslag om en väldigt bra expedition. Hoppas det här håller er lite lugna under helgen iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0